Intepate

Curat oglinda si, din prea mult zel, rastorn minusculul ghiveci in care Philip a plantat acum vreo 2 ani un cactus cat un degetar. Daca as fi inceput curatenia din baie cu spalatul oglinzii, acum nu as fi injurat atat de autentic birjareste. Pufai, mormai, si-n disperatele mele incercari de-a scapa de acele stea ale micutei plante ornamentale, nu fac decat sa le transfer dintr-o mana intr-alta si sa vorbesc si mai murdar. Oricum, trebuie sa curat totul inca o data! Mara intra in baie, tinand in maini o revista cu printese unde, vorba-vine, isi face temele.

-Uite mami, vreau sa am printesele astea trei.

-Intotdeauna musteste pamantul in ghiveciul asta, numai acum e uscat ca desertul! Ce vrei, Mara?

-Printesele astea trei, nu ti-am zis?

-Care? Alea-s patru, nu trei.

-Nu, is trei.

-Mara, is patru. Numara-le!

-Numara-le tu! Is trei. O.K., le numar: 1, 2, 4, 5. Is cinci!

-Mara… Ma intorc s-o privesc in ochi cand imi spune toate astea, dar cu cotul agat din nou cactusul abia replantat la locul lui, si reiau repertoriul de dansuri si tapuituri executat cu-atata maiestrie abia cateva minute mai devreme.

-1, 2, 4, 5… 1, 2, 4, 5… Astea cinci printese le vreau, mami!

-Maarraaa!… Sunt patru. 1, 2, 3, 4!

-Da, asa am zis si eu: 1, 2, 3, 4.

-Nu, ai zis 1, 2, 4, 5.

-Ba nu! Am zis 1, 2, 3, 4. Astea trei printese le vreau, mami!

-O.K. Care dintre ele?

-Astea trei: 1, 2, 4, 5.

Iau cactusul si-l arunc fara remuscari la gunoi. In ultimii doi ani, l-am plantat si rasplantat de nenumarate ori. Nu, ajunge! Inchid capacul pubelei si-mi amintesc de Philip si de dragostea ce i-o poarta. Deschid capacul, imi bag cu grija mainile-n pubela si scormonesc. Dansand si injurand, aduc pamant de la alta planta, il replantez, il ud, il pun la locul lui de la oglinda si-mi promit: E pentru ultima oara! Dar cu fata nu pot face acelasi lucru: e a mea, pana la urma! Ea si cele trei printese: 1, 2, 4, 5!

8 răspunsuri to “Intepate”

  1. cris! asta-i muzica ce-mi place! perfect ((-:
    vreau şi eu trei prinţese, dacă nu, măcar două, opt tablouri făcute de tine, explozie de talent artistic! ce eşti.

  2. Jane, asta-i muzica ce-mi place si mie, dar naiba stie, nu mai nimeresc ritmul ala de patru timpi si trei miscari nicicum. Opt?!… Terminate, sau doar incepute? Sa stiu cat Ritalin sa iau… :-))

  3. Asa-i Jane ca doar ei i se pare ca nu mai nimereste „ritmul ala de patru timpi si trei miscari”?
    Cris, las-o pe Mara sa numere Ritalin-ul. Ea stie!

  4. Sidi, stim sa numaram la fel de bine amandoua!…

  5. opt pe fata si pe dos Cris! ce-o fi ala Ritalin? nu-l lua! ma multumesc si cu unul singur 😛

    da Sidi, doar ei (-: noua nu

  6. Jane, cineva se interesa pe google „cum tricotezi pe fata si pe spate”, si a dat de blogul meu, unde tehnica este foarte bine explicata… Mai ales pe spate!

  7. Cris, n-am mai ras de mult!! :o))))))))… de ce n-oi fi intrat, oare, mai des pe la tine…?!

  8. Nu stiu, Cora, de ce n-oi fi intrat, ca biletele-s jenant de ieftine…

Lasă un răspuns

